Monday 11 July 2011

忽然想喊日

每個月總有啲日子情緒特別怪。除咗「忟忟憎憎日」之外,有時,我仲會有「忽然想喊日」。

「忟忟憎憎日」固之然容易理解,相信有同感嘅女性,甚或乎男性朋友們都唔少。之不過我好懷疑,有幾多人會好似我咁有「忽然想喊日」?

講到「忽然想喊日」嘅厲害之處,係真係好忽然,同好想。無論腦海中嗰樣嘢係幾雞毛蒜皮芝麻綠豆都好,話咁易就感動到鼻酸,要即時諗第二樣嘢,眼淚先至唔湧出嚟。

遇著「忽然想喊日」,搭車時聽歌變成一件好唔理智嘅事,因為聽歌引致想爆喊嘅機會率實在太高。其實就算唔係響「忽然想喊日」,有時我聽歌聽到一啲好應景嘅歌詞,都會好想喊,所以如果撞正「忽然想喊日」,當街抹眼淚嘅情況就會出現,都唔好話唔尷尬,俾人見到實以為你唔知做乜鬼。

不過講開聽歌聽到喊,我一直以為都好平常吓,但係有一日同朋友講起,先知道原來有人係理解唔到點解聽歌可以聽到喊嘅。跟住朋友就同我講,可以俾一首歌感動到喊,係上天送俾雙魚座朋友嘅禮物。我最鍾意就係有咩都賴星座,所以呢個解釋實在太強,超like﹗

講真,聽歌嘅時候,好自然就投入咗響歌詞入面,如果歌詞寫得到位,配合個旋律,真係可以好感動,如果唔係,都唔會有咁多人響五月天演唱會喊啦。

點都好,其實間唔閒時喊吓都唔係一件壞事。感動唔一定來自傷心或者其他負面嘅情緒,你都可以因為一啲好事,例如世界嘅美好,身邊人對你嘅呵護等等而感動。情形就好似洩洪咁,將平時堆堆埋埋嘅情感放咁啲出嚟,個人會輕鬆啲。

其實只要唔係當街當巷,喊都唔係好羞家啫…

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews