Saturday 25 June 2011

真的喜歡你...

我指做手作。

我記得2010年其中一個目標,係學一樣嘢。我揀咗手雕橡皮圖章,冇乜特別原因,純綷係見到教整橡皮圖章嘅書,好似幾得意,最重要係好似唔係太難,就即管試一試。買完一輪材料,手震震咁雕咗第一個章,肉酸到不得之了,見到條線都想像到當時隻手有幾震。不過又真係幾好玩喎,整完之後又好有滿足感,從此,就掉入咗手作嘅深淵喇!

雕吓一個,雕吓又一個

雕完嘅圖章,通常都用嚟做咭﹣生日咭又好,聖誕咭又好,靚唔靚都好,起碼獨一無二,只此一家。只恨我唔識畫公仔,要自創圖案有難度,不過唔理咁多,一於繼續雕!

本本都係自己整㗎
如果冇記錯,開始雕印仔冇耐,就跟一個朋友學整簿﹣即係自己整個簿皮,再加一疊紙,然後變成一本簿。呢位朋友,識佢嘅時候已經有「手工王」嘅美譽,佢嘅一雙巧手,做手工叻之餘,寫出嚟嘅字亦靚到你嘩嘩聲。跟呢位朋友學咗Japanese binding,coptic binding同buttonhole binding。整完啲簿到依家都唔捨得用呀。有興趣嘅朋友,可以上佢個網址睇吓,佢仲有開班,仲有得學㗎!

剛開始上呢啲手作堂嘅時候都要搵朋友一齊柴娃娃一下,但係好快已經唔需要人陪喇。因為響手作嘅世界,只有你同你面前做緊𠴱一件事,根本就唔得閒傾偈,亦唔想分心。𠴱個state,好正。

物以類聚,整咗印仔同簿之後,又有人介紹整皮革小物(我簡稱佢做「皮東東」,因為唔一定係細細件嘅)。唔駛諗,即去學!

好快就發現,整皮東東係另一個天堂。

自從整皮東東之後,好多嘢都唔駛買喇
對我嚟講,皮東東有一種好特別嘅吸引力。整皮好多時都唔需要好大型嘅工具輔助,相對地比較容易響屋企整。另外又可以配合布料做裡,小配件買買埋埋都算容易收納,成件事都好似好理想。

雖然依家算有幾張刀,但係冇張利。我覺得,我依家響手作海度尋找緊我個一生最愛(笑)。

除咗好玩呢個元素之外,我覺得做手作改變咗我嘅價值觀。當你試過從冇到有咁變一樣嘢出嚟之後,你會感受到一種算得上係自我陶醉嘅滿足感。成件事都係你自己嘅,每一個元素要係點都係你自己嘅選擇。思前想後再埋頭苦幹一輪變出嚟嘅作品,我覺得,我真係「愛」佢㗎!

無論係彷彿靈魂出竅地專心𠴱個過程,定係全世界只得一件嘅特性,都令我覺得,用錢就買得到嘅嘢其實唔係好矜貴。又或者咁講,橫掂都買唔起𠴱啲天價嘅限量版,自家製一個別注版過吓癮都好吖!

正經啲講,其實好享受將心思注入一件作品嘅過程。我硬係覺得,用心做出嚟嘅一件手作小物係真係有靈魂嘅。同樣係手造嘅,你係睇得出亦摸得到佢係一件求其地俾人造出嚟攞去賣嘅東西,定係一件心血結晶。況且用自己手造嘅東西做禮物送俾人,就算唔夠靚/貴,至少夠用心同夠特別,冇得輸喎!

你睇吓啲參考書幾精美!

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews