Thursday 16 June 2011

to blog or not to blog, that is the question

最近見啲姊妹們寫blog寫得好開心,搞到我又心思思想再寫。

一路都未動筆嘅原因,係我唔知有咩好寫。我唔係格價/扮靚專員,又唔識飲唔識食,去完旅行都唔會記得去過邊﹑食過啲咩,加上一日大部份時間都心不在焉,個腦亦唔多鍾意記嘢,所以唔慌會留意到或者記得身邊發生咗啲咩好笑嘢,寫番出嚟同普羅大眾分享。咁,我個blog,有咩存在價值呢?

唯一諗到嘅係,我想湊熱鬧。

熟悉我嘅人會知道,我冇本事娛樂大眾,無論幾好笑嘅笑話,響我把口講出嚟都會dead air,八卦嘢又唔敢講因為驚死得罪人,所以,來去幾個朋友圈子嘅聚會,我都係常客主腳,但係通常都冇乜貢獻唔多嘢講(不過一定識陪笑)。可能因為我太keen,所以就算冇乜貢獻,我呢隻腳都未俾人飛起。講咗咁耐開場白,我只係想帶出一個我嘅性格特點,就係我鍾意湊熱鬧﹗

就係因為咁,我決定重新寫番blog,你寫我又寫。

先旨聲明,我呢個blog有3不寫︰

第一﹑食評唔寫。因為我對食真係冇咩要求,唔會咁神心山長水遠尋訪人間美味,就算真係去咗都好大機會唔會記得間嘢響邊﹑食過啲咩同埋佢好唔好食。如果你係鍾意睇食評,又睇厭咗open rice嘅話,可以去吓呢個blog

第二﹑扮靚心得唔寫。因為真係冇。以前睇開一個叫Michelle Phan嘅女仔響xanga教人化妝覺得幾好睇,都有follow,但係佢好似紅咗之後就冇乜新update,反而我個扮靚專員姊妹就剛剛開blog,佢介紹得嘅我可以拍心口話必屬佳品(例如佢介紹嘅eyelines我一直追加),所以你不如睇佢個blog好過。

第三﹑肉麻骨痺私人感情事唔寫。原因正常人都會明,我實在太明白嗰啲「我baby今日帶我去high tea,佢真係好錫我呵呵呵」再附加兩打佢同佢baby嘅大頭親熱相係有幾咁令人毛骨悚然,己所不欲當然勿施於人,放心。

睇完呢3大戒條之後,可能你已經覺得我個blog唔會有好嘢睇,所以你會過主。冇所謂,我唔會有hard feeling嘅。我一直覺得寫blog都係西人口中嘅oral diarrhea,純粹個人意見發表,唔係用嚟普渡眾生的,唔係你杯茶都好正常。我寫,只係因為我想寫,到有一日internet向用戶收垃圾處理費嗰時,我自會剷哂佢。

講咗咁耐,即係我會寫咩呢?我…

未諗到。萬事起頭難(呢個唔係男士專利),所以點都要開咗個頭先,之後點繼續,到時先算啦。

2 comments:

  1. 萬事起頭難,寫到有人讚!

    ReplyDelete
  2. 誤打誤撞,係fb見到你這個blog。很喜歡你的三不, 你可以多寫你的手作品,我相信有很多人有興趣 ;)

    ReplyDelete

Total Pageviews