Tuesday 28 June 2011

一件未解決的事…


(image from google.com)

你有冇諗過,你係咪真係對你最關愛嘅人最好?

曾經有一段時間,我覺得我對我公司啲客同同事最好。無論佢有幾無理取鬧我都唔會發佢脾氣﹑唔會當面拒絕佢嘅要求﹑亦唔會指出佢有幾白痴。同樣嘅耐性,至少屋企人就好似冇享受過喇。姑勿論你有幾多原因去justify點解要對工作上接觸嘅人咁好,你都應該justify唔到,點解你唔係對你最親嘅人咁好。

有時候都幾內疚。每一日,屋企人只分到你當日用剩嘅耐性同正能量 。呢一刻好有心機同佢哋分享你嗰日做咗啲乜見過邊個,下一刻可能佢哋問多一句都嫌煩,幾乎係條件反射咁一句"dud"埋去。有時會諗,冇辦法喎,人總有心情唔好嘅時候,而呢啲時候通常響身邊嘅咪就係屋企人囉,只有響屋企對住屋企人先可以「唔扮嘢,做自己」,因為佢哋先有咁樣嘅包容同體諒。

如果你愈愛嘅人你對佢愈好,咁照道理你應該只會黑啲三唔識七嘅人面,唔會黑你阿爸阿媽面(有仇除外)。所以如果事實情況剛好相反,原因除咗你只敢老奉你最親嘅人之外,仲有咩呢?

有可能係因為,只有咁埋身咁親嘅人,先會響你最放鬆嘅時候出現響你身邊。人愈大,就愈多怪脾氣同習慣,萍水相逢嘅人未必有機會見識到,但係你臨瞓前一刻仲同你爭緊廁所用嘅屋企人就受哂喇。

我發現我都開始有啲無定向嘅喜好。例如我做緊正經嘢(正經嘢包括寫blog)嘅時候唔鍾意人同我講嘢 ,因為咁樣會令我分心。但係當我過咗個concentration span,我又需要撩吓人玩或者做吓第二樣嘢,搞一輪先可以重新專心番做番正經嘢喎。咁身邊人自不然就覺得,嘩,明明頭先你響度同朋友傾電話,轉個頭我問你兩句你好話我同你講嘢令你分心?你都好大細超啫…又或者係自己唔知點解凡係唔100%肯定嘅都寧願答「唔知」或者「唔記得」,令到身邊人心情煩躁(十問九唔知喎,你唔躁我都躁啦),查實係因為自己成日形住,如果有人因為我某年某日吹水唔抹咀之後信以為真,唔知做咗啲乜出咗事我咪好大罪?等等等等…

呢啲嘢真係唔講唔知,有時甚至係自己都唔知。林林種種加加埋埋,結果就係自己最關心嘅人往往受最多自己嘅閒氣。點樣改善我都未諗到辦法,我要繼續諗吓諗吓﹗歡迎大家提供寶貴意見,無酬。

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews